Vaalea ja samea IPA, vahvuutta peräti 17,0 %. Mosaicia ja jotain muuta. Näin vahvaa IPAa en muista juoneeni. Tuoksussa trooppista hedelmää. Täyteläistä on, ehkä hieman alkoholi aistiutuu läpi, mutta yllättävän kevyesti. Ihan nautinnollista. Pehmeyttä on. En tiedä valmistusmenetelmää, ehkä jotain erikoishiivaa, mutta hyvin toimii. Oluthuone Haka, 24.6.2026.
keskiviikko 24. kesäkuuta 2026
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti