


Domm ei ole täysin tyylipuhdas hefeweizen, hieman tavallista kuivempi, humalaa hyvin maussa. Tyypillinen vehnähiivan aromi, ei kuitenkaan banaanimaisuutta, 5,2%. Baarimestarit alkavat jo tuntemaan. Tänne olisi helppo kotiutua, jos sattuisi oleskelemaan pitempään. Hendrixiä soitetaan, paikka melko täynnä, mutta ei aivan samaa tungosta kuin iltaisin. Tämä jäi viimeiseksi Lambrate-bongaukseksi, koska yksikään kausioluista (kölsch, dunkelweizen, english strong ale) ei ollut saatavissa. Oluet halvempia lounasaikaan, virallisesti 4,20€, mutta kovalla kädellä tatuoitu Zampa-juomanlaskija myi tasarahalla 4€. Ensi kertaa näin, kun olutta, Ghisaa, laskettiin hanasta tupperware-tyyliseen laakeaan neliömäiseen kannelliseen muovikippoon. Tyytyväinen asiakas lähti viemään kippoa pois. Milano, Birrificio Lambrate, 26.1.2009.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti