Arvelin että juhannussunnuntaina ei ole jonoa naapuritaloni sporttibaariin Fat Tony'siin, kun ohjelmassa Belgia-Iran. Lämpöäkin vielä klo 22 saman verran eli +22 C. Olin oikeassa, tosin kohtuudella jengiä sisällä. Sokkeloisempi tila kuin odotin, isompia skriinejä vain yksi. Monenlaista aktiviteettia ja ruokapainotusta. Olut halvempaa kuin Biergartenilla. Täytyy sanoa, että tähän mennessä tsekatuista Vallilan katseluympäristöistä paras on Market Hall.
Inglewoodissa Belgialla paineistettu peli Egypti-tasapelin jälkeen, lämpöä +30 C. Lukaku avauksessa. Lukaku törmäsi heti alussa Iranin maalivahtiin, pitkä tauko. Belgia hallitsi, mutta 14. minuutilla Iranilla hyvä tilanne, mutta Courtois torjui. Belgia ei saanut luotua maalipaikkoja hallinnasta huolimatta. 25. minuuttia sitten vapaapotkukuviolla Iran teki maalin. Hylättiin paitsiona. Ei ole Belgian otteissa kulta-aikojen loistetta, vaikka De Bruyne, Lukaku, Courtois ja Meunier vielä niistä ajoista mukana. Belgia yritti liikaa keskeltä, unohti laidat.
Belgia jatkoi tauon jälkeen pään puskemista seinään, kun taas Iranilla oli todella hyvä maalipaikka 53. minuutilla, Courtois piti joukkueensa hengissä. 59. minuutilla hirveä hässäkkä Iranin maalilla, mutta ei tulosta. 67. minuutilla Belgian Ngoy suoralla punaisella ulos, kun repi läpiajavaa pelaajaa. Belgia vaihtoi Lukakun toppariin ja antoi Iranin pitää palloa. Vauhti pysähtyi tyystin. Iranilta hyvää puolustamista. Belgia on todellakin vaikeuksissa.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti