Momentinille siirtynyt Bruuveri avautui uudelleen festaripäivänä klo 17, joten siellä oli mukava käydä jäähdyttelemässä hikisen festarisession jälkeen. Äkikseltään en huomannut baarisalissa ja vessassa isompia muutoksia, takahuoneen vieressä oli nyt panimon paikalla keittiö. Noin 30 hanaa, kaksi cask-pumppua. Tarjonta vaikutti lähes identtiseltä verrattuna saman konsernin Black Door -baariin. Monessa mukana ollut Mikki Nyman tarjoili käsipumpusta Thornbridgen kevyttä golden mildia, vain 3,6 %. Lievästi utuista, kultaista. Hedelmäistä juomaa, pehmeää on, olemattomat katkerot niin kuin mildiin toki kuuluukin. Toki mukava, että tämäkin lokaatio säilyy laatuolutpaikkana, mutta kieltämättä odotin hieman radikaalimpia muutoksia. Bruuveri, 27.6.2026.
sunnuntai 28. kesäkuuta 2026
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti