Nyt niin lämmin sää, että lompsin Biergartenille katsomaan matsia. Juhannussunnuntaina odotetusti väljää paikassa. Ehkä liiankin lämmin, aurinko myös häikäisi jonkin verran, ei ideaali katsomisympäristö tämäkään. Atlantassa Espanja tuli sisuuntuneena kentälle Kap Verde -katastrofin jälkeen. Joukkue hallitsi tapahtumia täysin ja vapauttava maali 10. minuutin kohdalla. Oyarzabalin tarkka syöttö takatolpalle ja Lamine Yamal liukui pallon sisään. Oyarzabal teki ripeään tahtiin kaksi lisää ja ottelu oli jo selvä. Espanja ei esittänyt mitään ihmeitä, mutta saudit eivät esittäneet yhtään mitään. Todella avutonta pelaamista. Heti alkoi päätä särkeä ajatus, että tällaiselle jalkapallomahdille on myönnetty MM-lopputurnauksen järjestäminen.
Yamal ja Oyarzabal asianmukaisesti tauolla lepoon. Sama meininki jatkui kentällä. Cucurella laukoi kulmasta saudin kautta neljännen sisään. Muuten sitten löysää pelailua. Yliajalla Ferran Torres teki paitsiomaalin, jota syynättiin todella kauan VARilla.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti